Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvordan opsættes en actionmail som sendes når jeg påbegynder ordrebehandlingen?
Ønsker du at opsætte en actionmail som fortæller dine kunder at deres ordre er under behandling kan du følge denne guide:

1. Opret en ny actionmail og giv den et sigende navn, så du kan kende den fra de andre.
2. De fleste af vores kunder starter med at printe faktura når de går i gang med at pakke. Derfor vil den oplagte handling være "Ordre printet".
3. Herefter kan Actionmailen udfyldes som ønsket. Brug gerne tags som #fornavn, #fakturanr
4. Det anbefales altid at der sættes et kryds i "send ikke" og en e-mail I har adgang til som CC. På den måde kan I teste at mailen ser OK ud inden den aktiveres. Når I er tilfredse med actionmailen kan fluebenet fjernes.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?