Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Kan systemet udsende en opfølgende mail til kunder et par dage efter en ordre er afsluttet?
Ja!

Med actionmails er det muligt at sætte en forsinkelse. Det betyder at Actionmailen sendes x dage efter den udførte handling er opnået.

1. Opret en ny actionmail og giv den et sigende navn, så du kan kende den fra de andre.
2. Vælg handling "Ordre afsluttet"
3. Sæt antal dage i forsinkelse - eksempelvis 7 for 7 dage.
4. Herefter kan Actionmailen udfyldes som ønsket.
5. Det anbefales altid at der sættes et kryds i "send ikke" og en e-mail I har adgang til som CC. På den måde kan I teste at mailen ser OK ud inden den aktiveres. Når I er tilfredse med actionmailen kan fluebenet fjernes.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?