Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Kan der udsendes en mail hvis en ordre bliver afvist?
Ja!

Der kan opsættes en actionmail som bliver sendt når ordren bliver markeret som afvist. Der kan opstå situationer hvor det desværre er nødvendigt at afvise en ordre - f.eks. i forbindelse med lagerfejl/oversalg. Derfor kan det være en god idé at opsætte en mail som udsendes til kunden med information om, at en ordre desværre er blevet afvist.

1. Opret en ny actionmail og giv den et sigende navn, så du kan kende den fra de andre.
2. Vælg handling "Ordre afvist"
3. Herefter kan Actionmailen udfyldes som ønsket.
4. Det anbefales altid at der sættes et kryds i "send ikke" og en e-mail I har adgang til som CC. På den måde kan I teste at mailen ser OK ud inden den aktiveres. Når I er tilfredse med actionmailen kan fluebenet fjernes.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?