Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvordan returnerer jeg en ordre igen?
Formålet med at returnere en ordre igen kan være hvis den er fejlet i overførslen til et eksternt ERP eller PoS system eller at der ikke er blevet markeret hvilket ordrelinjer der skal retur.

For at returnere en ordre igen skal du ind på den ordre, som er returneret. Her vælger du "Ret" i fanen øverst som hvis du ville rette i ordren. På denne side er der en "Tilbagebetaling" sektion, og i den sektion findes datostempler for hvornår en ordre ender i en bestemt status. Find "Returneret" og slet dato- og tidstemplet.

Tryk Gem.

Gå herefter til Vis-fanen så du kan se ordrens indhold igen. Du kan nu se, at knappen for at returnere er blevet genaktiveret, så man nu kan trykke på den.

I nogle tilfælde er det også nødvendigt at tilbagebetale ordren igen - eksempelvis hvis man har glemt at markere ordrelinjerne så der ikke har været en returtotal registreret. I dét tilfælde kan du også slette tilbagebetalt datostemplet under "ret". Se evt. også denne FAQ: Hvordan tilbagebetaler jeg en ordre igen?

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?