Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvorfor flytter nogle varer til en forkert kategori, sektion eller mærke hver nat?
Hvis varerne kommer fra et eksternt ERP- eller POS-system, som der er integration til, så vil tilknytninger til kategorier, sektioner og mærker typisk komme fra dette eksterne system.

Disse data køres igennem konverteringsreglerne, når der opdateres. Hvis det er konverteringen generelt der er forkert, så tilpas den pågældende konverteringsregel under Konverteringsregler i backend.

Hvis det er enkelte varer der skal flyttes til noget andet end de står til, skal det afklares hvilket system der er styrende, da ændringen skal foretages her.

Hvis det eksterne ERP-/POS-system skal være styrende for relationerne, så sørg for at lave ændringer på de enkelte varer i dette system.

Skal disse ting i stedet kunne styres fra backend, så man kan rette den slags uden at det overskrives, så skal det indstilles så disse ting ikke overskrives. Nye varer vil stadig blive oprettet med relationer fra ERP-/POS-systemet. Kontakt support for at ændre denne indstilling.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?