Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Hvorfor er en given ordre ikke blevet oprettet i backend, når den i følge QuickPay er blevet betalt?
Hvis du oplever at en betaling er gået igennem, men ordren ikke er synlig i ordrebehandlingen, så er det formentlig fordi, at callbacket fra QuickPay ikke er modtaget i systemet.
I disse tilfælde kan du logge ind på QuickPays manager, og klikke dig ind under Værktøjer > Callbacks. På listen obrt callbacks finder du frem til den pågældende transaktion/ordre. Under "Handlinger" (i højre side) skal du klikke på Gensend-ikonet (buet grøn pil). Dette vil gensende callback'et, og medføre at ordren nu bliver oprettet korrekt. Hvis callback'et fortsat fejler, så tag kontakt til support.
I disse tilfælde kan du logge ind på QuickPays manager, og klikke dig ind under Værktøjer > Callbacks. På listen obrt callbacks finder du frem til den pågældende transaktion/ordre. Under "Handlinger" (i højre side) skal du klikke på Gensend-ikonet (buet grøn pil). Dette vil gensende callback'et, og medføre at ordren nu bliver oprettet korrekt. Hvis callback'et fortsat fejler, så tag kontakt til support.
Relaterede FAQ's
- Hvordan godkendes jeg til kortbetaling med bl.a. Dankort hos Nets/Teller?
- Hvordan virker betalings-gatewayen QuickPay?
- Hvorfor er en given ordre ikke blevet oprettet i backend, når den i følge QuickPay er blevet betalt?
- Er det muligt at refundere et beløb på en transaktion i QuickPay, hvor man tidligere har refunderet en del af beløbet?
- Hvad skal der til for at vi kan tage imod betaling via MobilePay i webshoppen?
- Kan vores kunder betale med kreditkorttype X?
- Hvordan sætter jeg 3D Secure-betaling op?
- Er det muligt at hæve totalprisen på en ordre betalt med kreditkort, så systemet trækker det ændrede beløb i stedet, når betalingen hæves?
- Hvilken type henvendelser faktureres?
- Er det muligt at opsætte således, at en kunde kan reserve en vare på webshoppen og afhente i butikken, i stedet for at vælge at få den tilsendt? Det skal være sådan, at kunden først betaler for varen i butikken og ikke online.
- Hvorfor giver SUMOshop en fejl når jeg forsøger at tilbagebetale en ordre?
- Hvordan tilbagebetaler jeg et gavekort?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →