Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvilken type henvendelser faktureres?
Support faktureres ikke. Support hos SUMOstudio dækker support i brugen af systemet SUMOshop, samt fejl-rettelser. Arbejde som ikke knytter sig til SUMOshop, herunder fx problemer i integrationer som opstår hos tredjepart, eller arbejde med opsætning af tredjeparts produkter, faktureres derimod på medgået tid. Det samme gør nyudvikling og den eventuelle projektledelse, som knytter sig til nyudvikling. Ændringer på siden udført af SUMOstudio må forventes at være til fakturering, medmindre disse er dækket af anden aftale. Opstår der tvivl om hvorvidt en henvendelse vil blive faktureret eller ej, kan man altid spørge.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?