Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Hvilken type henvendelser faktureres?
Support faktureres ikke. Support hos SUMOstudio dækker support i brugen af systemet SUMOshop, samt fejl-rettelser. Arbejde som ikke knytter sig til SUMOshop, herunder fx problemer i integrationer som opstår hos tredjepart, eller arbejde med opsætning af tredjeparts produkter, faktureres derimod på medgået tid. Det samme gør nyudvikling og den eventuelle projektledelse, som knytter sig til nyudvikling. Ændringer på siden udført af SUMOstudio må forventes at være til fakturering, medmindre disse er dækket af anden aftale. Opstår der tvivl om hvorvidt en henvendelse vil blive faktureret eller ej, kan man altid spørge.
Relaterede FAQ's
- Hvordan godkendes jeg til kortbetaling med bl.a. Dankort hos Nets/Teller?
- Hvordan virker betalings-gatewayen QuickPay?
- Hvorfor er en given ordre ikke blevet oprettet i backend, når den i følge QuickPay er blevet betalt?
- Er det muligt at refundere et beløb på en transaktion i QuickPay, hvor man tidligere har refunderet en del af beløbet?
- Hvad skal der til for at vi kan tage imod betaling via MobilePay i webshoppen?
- Kan vores kunder betale med kreditkorttype X?
- Hvordan sætter jeg 3D Secure-betaling op?
- Er det muligt at hæve totalprisen på en ordre betalt med kreditkort, så systemet trækker det ændrede beløb i stedet, når betalingen hæves?
- Hvilken type henvendelser faktureres?
- Er det muligt at opsætte således, at en kunde kan reserve en vare på webshoppen og afhente i butikken, i stedet for at vælge at få den tilsendt? Det skal være sådan, at kunden først betaler for varen i butikken og ikke online.
- Hvorfor giver SUMOshop en fejl når jeg forsøger at tilbagebetale en ordre?
- Hvordan tilbagebetaler jeg et gavekort?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →