Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Jeg ønsker at opsige min aftale. Hvad skal jeg være opmærksom på?
Opsigelsesfristen er minimum 1 måned, og altid pr. udgangen af et kvartal.
Såfremt der er tilkøbt særlige ydelser kan disse have en længere opsigelsesfrist.

I forbindelse med nedlukning af shoppen bedes I være opmærksomme på følgende:
- At afslutte alle ordrer og kundeforhold pr. skæringsdatoen.
- At gennemgå og behandle alle transaktioner hos betalingsudbydere pr. skæringsdatoen. (Såfremt der medfølger et betalings-abonnement med jeres aftale, vil dette ophøre pr. skæringsdatoen).
- At eksportere data (ordredata, brugerdata, transaktioner mm.) såfremt I ønsker at gemme disse.

Såfremt det i stedet ønskes at overdrage webshoppen til ny ejer, eller at sætte webshoppen i bero, kontakt os venligst.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?