Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Kan en kundes oplysninger eksporteres fra SUMO?
Ja, man kan godt eksportere en kundens oplysninger fra SUMO. I forbindelse med at en kunde ønsker at få udleveret sin opbevarede persondata, så er det vigtigt at sikre at kunden er den de giver sig ud for at være. Dette kan for eksempel gøres ved at sikre, at den e-mail-adresse kunden tager kontakt fra, giver et match i SUMOshop på fx ordrer eller brugere, samt at navn matcher ordrerne og brugerne ligeså.
Hvis kunden har brugt flere e-mail-adresser, så må kunden levere de krævede oplysninger for alle disse. Herefter skal systemet søges igennem med alle de adresser, som kunden kan bevise tilhører denne.
Hvis kunden har brugt flere e-mail-adresser, så må kunden levere de krævede oplysninger for alle disse. Herefter skal systemet søges igennem med alle de adresser, som kunden kan bevise tilhører denne.
Relaterede FAQ's
- Hvordan er SUMOstudios retningslinjer for abonnement- og trafikafregning?
- Hvordan er Sumoshops retningslinier for afregning af Quickpay transaktioner?
- Jeg har spørgsmål til fakturaen "Udført arbejde". Vil I forklare?
- Hvorfor skal jeg både betale til Quickpay og til Nets?
- Kan en kundes oplysninger eksporteres fra SUMO?
- I dagsoversigten, vil en returnering/tilbagebetaling påvirke omsætningstallet, eller vil det bare blive et beløb for sig selv på dagen?
- Jeg er blevet faktureret flere gange for samme opgave?
- Jeg ønsker at opsige min aftale. Hvad skal jeg være opmærksom på?
- Hvordan opsættes integration mellem SUMOshop og e-conomic?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →