Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Hvorfor skal nogle dataudvekslinger klassificeres som "Nødvendige", for at kunne fungere korrekt?
Der kan være forskellige tekniske årsager til, at en funktionalitet kun kan fungere helt korrekt, hvis den er klassificeret som "Nødvendig", og dermed ikke kan deaktiveres af den enkelte besøgende. Dette vil typisk være i forbindelse med dataudvekslinger der foregår udenfor det enkelte besøg, fx i forbindelse med ordrebehandling, hvor systemet ikke med sikkerhed kan vide, hvad den enkelte har givet tilladelse til.
Relaterede FAQ's
- Bliver min persondata i SUMOshop opbevaret i Danmark?
- Hvordan tilføjes link til at åbne databeskyttelses-popup?
- Hvorfor skal nogle dataudvekslinger klassificeres som "Nødvendige", for at kunne fungere korrekt?
- Hvorfor fremgår eller mangler en given dataudveksling under Databeskyttelse i backend, fra en funktionalitet der netop er fjernet eller tilføjet?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →