Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Actionmails

SUMO

DKK 23,75
På lager
Med Actionmails kan webshoppen automatisk udsende e-mails, når bestemte handlinger udføres. Med dette addon kan du eksempelvis få webshoppen til at udsende en mail med et track & trace nummer til kunden når en pakke er afsendt fra lageret. Det kunne også være at du gerne vil udsende en mail med "Er du tilfreds med dit køb" 14 dage efter ordren er blevet afsluttet.

Actionmails kan opsættes, så det er GDPR venligt. Det vil sige, at du f.eks. kan opsætte en actionmail med en unik rabatkode efter x antal måneder efter en kunde har foretaget et køb på din webshop. Det er også muligt at opsætte en Actionmail til at udsende en unik rabatkode når en besøgende tilmelder sig nyhedsbrevet.

Liste over handlinger som kan udløse en Actionmail fra webshoppen:

Ordre oprettet og under behandling

Forklaring: Mail sendes når ordre oprettes, hvis ordren ikke er afsluttet eller afvist.


Ordre oprettet med betalingstype

Forklaring: Mail sendes når ordre oprettes, hvis ordren har en given betalingstype.


Ordrer oprettet

Forklaring: Mail sendes når brugeren har købt X ordrer (fx X=1 for "første ordre").


Faktura nummer

Forklaring: Mail sendes når brugeren har købt ordre nr. X (fx X=1000 for "ordre nummer 1000").


Ordretotal

Forklaring: Mail sendes når brugeren har købt for minimum total X i én ordre i primær valuta (fx X=1000 for minimum 1.000)


Total køb

Forklaring: Mail sendes når brugeren i alt gennem tiden har købt for X i primært valuta (fx X=10000 for samlet køb på 10.000).


Specifik vare købt

Forklaring: Mail sendes når vare X er købt

Købt fra kategori

Forklaring: Mail sendes når en ordre indeholder varer fra kategori X


Købt fra mærke

Forklaring: Mail sendes når en ordre indeholder varer fra mærke X

Købt fra fokusgruppe

Forklaring: Mail sendes når en ordre indeholder varer fra fokusgruppe X


Ordre afventer

Forklaring: Mail sendes når ordre får status: Afventer varer


Ordre betalt

Forklaring: Mail sendes når ordre får status: Betalt


Ordre afsluttet

Forklaring: Mail sendes når ordre får status: Afsluttet


Ordre afsluttet (seneste)

Forklaring: Mail sendes Forsinkelse dage den seneste ordre blev lagt.


Ordre udskrevet

Forklaring: Mail sendes når ordre får status: Printet


Ordre sendt

Forklaring: Mail sendes når ordre får status: Sendt


Ordre sendt (med Track'n'trace)

Forklaring: Mail sendes når ordre, med Track'n'track-nummer anført, får status: Sendt


Ordre afventer afhentning

Forklaring: Mail sendes når ordre får status: Afventer afhentning


Ordre afvist

Forklaring: Mail sendes når ordre får status: Afvist

Ordre ikke oprettet

Forklaring: Mail sendes når forsøgt checkout ikke har ført til oprettet ordre. Dette tjekkes hver time. (OBS - GDPR)

Kurv efterladt

Forklaring: Mail sendes når varer i kurv ikke har ført til oprettet ordre. Dette tjekkes hver time. (OBS - GDPR)


Nyhedsbrev tilmeldt

Forklaring: Mail sendes når nyhedsbrev tilmeldes


SMS-brev tilmeldt

Forklaring: Mail sendes når SMS-brev tilmeldes


Bruger oprettet

Forklaring: Mail sendes når bruger oprettes fra frontend.


Bruger oprettet fra backend

Forklaring: Mail sendes når bruger oprettes fra backend.


Brugers fødselsdag

Forklaring: Mail sendes når bruger har fødselsdag. (OBS - GDPR)

Ubrugt rabatkode

Forklaring: Mail sendes Forsinkelse dage efter en rabatkode er købt/skabt, hvis den stadig ikke er brugt. (OBS - GDPR)

Abonnement udløbet

Forklaring: Mail sendes når abonnenementet udløber. En negativ forsinkelse kan bruges til at sende mailen et fast interval før abonnementet udløber.


Segment rykket op

Mail sendes når en bruger opnår et højere segment.


Segment rykket ned

Mail sendes når en bruger falder til et lavere segment.


Relaterede add-ons