Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvorfor kommer der ikke adresse-labels fra Consignor, Vlog, FSM eller andet pakkesystem?
Kommunikationen til pakkesystemer foregår typisk via internetforbindelse til en lokal server hos butikken. Har du for nylig skiftet internetudbyder eller på anden måde ændret forbindelsen, så har du muligvis fået en ny IP-adresse, og opsætningen skal derfor ændres. Kontakt support med information om den nye IP-adresse. Det er også muligt at din lokale server er gået ned, eller på anden vis ikke har adgang til internettet, og derfor ikke kan kontaktes fra webshoppens server.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?