Hjælp


Hjælp

Hvad har du brug for hjælp til?
Skriv et eller flere simple søgeord som fx 'betaling' eller 'afvis ordre'. Færre ord giver flere resultater.

Søg

Spørgsmål og svar

Jeg ønsker at opsige min aftale. Hvad skal jeg være opmærksom på?
Opsigelsesfristen er minimum 1 måned, og altid pr. udgangen af et kvartal.
Såfremt der er tilkøbt særlige ydelser kan disse have en længere opsigelsesfrist.

I forbindelse med nedlukning af shoppen bedes I være opmærksomme på følgende:
- At afslutte alle ordrer og kundeforhold pr. skæringsdatoen.
- At gennemgå og behandle alle transaktioner hos betalingsudbydere pr. skæringsdatoen. (Såfremt der medfølger et betalings-abonnment med Jeres aftale, vil dette ophøre pr. skæringsdatoen).
- At eksportere data (ordredata, brugerdata, transaktioner mm.) såfremt I ønsker at gemme disse.

Såfremt det istedet ønskes at overdrage webshoppen til ny ejer, eller at sætte webshoppen i bero, kontakt os venligst.

Andre spørgsmål om Regnskab