Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Jeg er blevet faktureret flere gange for samme opgave?
Det er meget normalt at en større opgave kan løbe over en periode og dermed flere registreringer. Er opgavebeskrivelsen præcis den samme, så samler vores system automatisk til én post på fakturaen. Er opgavebeskrivelserne en smule forskellige, så optræder linjerne enkeltvist. Det samlede beløb er det samme i begge scenarier. Det kan også forekomme, at der faktureres for en fast periode, hvor der er udført et stykke arbejde der endnu ikke er færdiggjort indenfor perioden. Dermed vil det blive faktureret foreløbigt, og dermed kan samme opgave optræde på flere fakturaer.
Der er angivet dato og person for alt udført arbejde.
Der er angivet dato og person for alt udført arbejde.
Relaterede FAQ's
- Hvordan er SUMOstudios retningslinjer for abonnement- og trafikafregning?
- Hvordan er Sumoshops retningslinier for afregning af Quickpay transaktioner?
- Jeg har spørgsmål til fakturaen "Udført arbejde". Vil I forklare?
- Hvorfor skal jeg både betale til Quickpay og til Nets?
- Kan en kundes oplysninger eksporteres fra SUMO?
- I dagsoversigten, vil en returnering/tilbagebetaling påvirke omsætningstallet, eller vil det bare blive et beløb for sig selv på dagen?
- Jeg er blevet faktureret flere gange for samme opgave?
- Jeg ønsker at opsige min aftale. Hvad skal jeg være opmærksom på?
- Hvordan opsættes integration mellem SUMOshop og e-conomic?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →