Hjælp
Hjælp
Hvad har du brug for hjælp til?
Skriv et eller flere simple søgeord som fx 'betaling' eller 'afvis ordre'. Færre ord giver flere resultater.
Spørgsmål og svar
Jeg er blevet faktureret flere gange for samme opgave?
Det er meget normalt at en større opgave kan løbe over en periode og dermed flere registreringer. Er opgavebeskrivelsen den eksakt samme, så samler vores system automatisk til een post på fakturaen. Er opgavebeskrivelserne en smule forskellige, så optræder linierne enkeltvist. Det samlede beløb er det samme i begge scenarier. Det kan også forekomme, at der faktureres for en fast periode, hvor der er udført et stykke arbejde der endnu ikke er færdiggjort indenfor perioden. Dermed vil det blive faktureret foreløbigt, og dermed kan samme opgave optræde på flere fakturaer.
Der er angivet dato og person for alt udført arbejde.
Der er angivet dato og person for alt udført arbejde.
Andre spørgsmål om Regnskab
- Hvordan er SUMOstudios retningslinjer for abonnement- og trafikafregning?
- Hvordan er SUMOstudios retningslinier for afregning af Quickpay transaktioner?
- Jeg har spørgsmål til fakturaen "Udført arbejde". Vil I forklare?
- Hvorfor skal jeg både betale til Quickpay og til Nets?
- Kan en kundes oplysninger eksporteres fra SUMO?
- I dagsoversigten, vil en returnering/tilbagebetaling påvirke omsætningstallet, eller vil det bare blive et beløb for sig selv på dagen?
- Jeg ønsker at opsige min aftale. Hvad skal jeg være opmærksom på?
- Kan jeg integrere SUMOshop med mit E-conomic?