Hvordan kan vi hjælpe?
faq.description
Hvorfor giver SUMOshop en fejl når jeg forsøger at tilbagebetale en ordre?
Nogle gange melder SUMOshop en fejl når der forsøges at tilbagebetale penge på en ordre. Det kan skyldes flere ting:
1. Beløbet du forsøger at tilbagebetale er højere end beløbet som er blevet hævet
2. Problemer hos den eksterne betalingsgateway (Eksempelvis QuickPay eller NETS)
3. Pengene er manuelt blevet hævet i QuickPay og ikke på ordren i SUMOshop - givetvis fordi der var problemer med at hæve pengene i første forsøg. Hvis SUMOshop ikke har fået et OK om at pengene er blevet hævet, så kan SUMOshop heller ikke tilbagebetale pengene.
I de tilfælde hvor tilbagebetaling fejler i SUMOshop skal pengene tilbagebetales manuelt direkte fra din betalingsgateway (eks. QuickPay) eller det kan gøres via. SUMOshop ved at følge denne FAQ: Hvordan tilbagebetaler jeg en ordre igen?
1. Beløbet du forsøger at tilbagebetale er højere end beløbet som er blevet hævet
2. Problemer hos den eksterne betalingsgateway (Eksempelvis QuickPay eller NETS)
3. Pengene er manuelt blevet hævet i QuickPay og ikke på ordren i SUMOshop - givetvis fordi der var problemer med at hæve pengene i første forsøg. Hvis SUMOshop ikke har fået et OK om at pengene er blevet hævet, så kan SUMOshop heller ikke tilbagebetale pengene.
I de tilfælde hvor tilbagebetaling fejler i SUMOshop skal pengene tilbagebetales manuelt direkte fra din betalingsgateway (eks. QuickPay) eller det kan gøres via. SUMOshop ved at følge denne FAQ: Hvordan tilbagebetaler jeg en ordre igen?
Relaterede FAQ's
- Hvordan godkendes jeg til kortbetaling med bl.a. Dankort hos Nets/Teller?
- Hvordan virker betalings-gatewayen QuickPay?
- Hvorfor er en given ordre ikke blevet oprettet i backend, når den i følge QuickPay er blevet betalt?
- Er det muligt at refundere et beløb på en transaktion i QuickPay, hvor man tidligere har refunderet en del af beløbet?
- Hvad skal der til for at vi kan tage imod betaling via MobilePay i webshoppen?
- Kan vores kunder betale med kreditkorttype X?
- Hvordan sætter jeg 3D Secure-betaling op?
- Er det muligt at hæve totalprisen på en ordre betalt med kreditkort, så systemet trækker det ændrede beløb i stedet, når betalingen hæves?
- Hvilken type henvendelser faktureres?
- Er det muligt at opsætte således, at en kunde kan reserve en vare på webshoppen og afhente i butikken, i stedet for at vælge at få den tilsendt? Det skal være sådan, at kunden først betaler for varen i butikken og ikke online.
- Hvorfor giver SUMOshop en fejl når jeg forsøger at tilbagebetale en ordre?
- Hvordan tilbagebetaler jeg et gavekort?
Trending
Se hvad der rører sig indenfor retail og e-commerce Se alle artikler →