Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvorfor giver SUMOshop en fejl når jeg forsøger at tilbagebetale en ordre?
Nogle gange melder SUMOshop en fejl når der forsøges at tilbagebetale penge på en ordre. Det kan skyldes flere ting:

1. Beløbet du forsøger at tilbagebetale er højere end beløbet som er blevet hævet
2. Problemer hos den eksterne betalingsgateway (Eksempelvis QuickPay eller NETS)
3. Pengene er manuelt blevet hævet i QuickPay og ikke på ordren i SUMOshop - givetvis fordi der var problemer med at hæve pengene i første forsøg. Hvis SUMOshop ikke har fået et OK om at pengene er blevet hævet, så kan SUMOshop heller ikke tilbagebetale pengene.

I de tilfælde hvor tilbagebetaling fejler i SUMOshop skal pengene tilbagebetales manuelt direkte fra din betalingsgateway (eks. QuickPay) eller det kan gøres via. SUMOshop ved at følge denne FAQ: Hvordan tilbagebetaler jeg en ordre igen?


Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?