Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvorfor mangler mange/alle mine varer fra DdD?
En typisk årsag til manglende varer er, at den natlige opdatering fra DdD er fejlet eller blevet afbrudt.
Dette kan tjekkes ved at klikke ind under "Opgaver" i backend. Det er opgaven "DdDitem" der skal undersøges. Se start- og slut-kolonnerne. Her vil der typisk være en gammel slutdato, hvilket indikerer at nattens opdatering er fejlet. Det anbefales også at trykke på øjet ud for opgaven og tjekke om der står "terminated" eller "no data, retrying" i loggen her. Gør der dét, så skal der startes en ny indlæsning. Som regel vil du også kunne se en fejlbesked under /backadmin/alerts.

For at starte opdateringen på ny, klikker man på tandhjulet ud for "DdDitem" og vælger "Opdater". Kort tid efter vil opdateringen starte igen. Når opdateringen er kørt igennem (hold øje med afsluttet tid), så kan "DdDstock" startes for at indlæse lageret på alle varer. Vær opmærksom på, at det kan tage noget tid at indlæse alle varerne - oplever du at det tager meget lang tid, kan du evt. læse vores FAQ: Hvorfor tager det så lang tid at indlæse alle mine varer fra DdD?



Hvis man stadig benytter den forældede filintegration til DdD, så er det opgaven "SatelliteFull" man skal tjekke. Der er desværre ikke muliged for selv at starte denne opgave. I tilfælde af fejl, skal man kontakte support via Kundeportalen.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?