Interesseret i SUMOshop?
Lad os tage en snak!

Supportsystem

SUMO

DKK 298,75
På lager
Med Supportsystem kan man modtage, organisere og besvare supporthenvendelser fra kunder og besøgende.

De enkelte sager kan enten oprettes ved at skrive til en specifik support-e-mail-adresse, ved at udfylde en formular eller ifm. en ordre. Der kan være åben adgang for alle, eller der kan kræves bruger-login.

Sagerne kan behandles og besvares via e-mail, eller fra backend eller fra frontend. Hvis frontend-udgaven er aktiveret, kan alle deltagerne i en sag se beskederne og forløbet i frontend.

Som standard er der én type support-sager, som brugere i brugergruppen "supporter" har adgang til. Der kan dog defineres forskellige typer support, der har hver deres e-mail-adresse og brugere tilknyttet.

Systemet kan sættes op til at give automatisk svar, når der oprettes nye sager. Endvidere kan systemet automatisk identificere nøgleord i teksten, og selv foreslå matchede FAQ-indlæg eller lignende.

Relaterede add-ons