Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvorfor er en given ordre ikke blevet oprettet i backend, når den i følge QuickPay er blevet betalt?
Hvis du oplever at en betaling er gået igennem, men ordren ikke er synlig i ordrebehandlingen, så er det formentlig fordi, at callbacket fra QuickPay ikke er modtaget i systemet.

I disse tilfælde kan du logge ind på QuickPays manager, og klikke dig ind under Værktøjer > Callbacks. På listen obrt callbacks finder du frem til den pågældende transaktion/ordre. Under "Handlinger" (i højre side) skal du klikke på Gensend-ikonet (buet grøn pil). Dette vil gensende callback'et, og medføre at ordren nu bliver oprettet korrekt. Hvis callback'et fortsat fejler, så tag kontakt til support.

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?