Hjælp
Hjælp
Hvad har du brug for hjælp til?
Skriv et eller flere simple søgeord som fx 'betaling' eller 'afvis ordre'. Færre ord giver flere resultater.
Spørgsmål og svar
Kan jeg integrere SUMOshop med mit E-conomic?
Ja, det kan du godt. Vi skal bruge nogle oplysninger for at opsætte E-conomics integrationen:
1. Login på jeres e-conomic-konto.
2. Tilgå følgende URL: https://secure.e-conomic.com/secure/api1/requestaccess.aspx?appPublicToken=biiBNRlGTnM1C6ixzvYiT30pJfC82kVgdZ3gS9gY4Ds1
3. Accepter adgang på linket.
4. Gå tilbage til e-conomic, tryk tandhjulsikon, vælg "Alle indstillinger", vælg Udvidelser og Apps.
5. Find SUMO-Order på listen og kopier koden.
6. Mail koden til support@sumostudio.dk med teksten om at I ønsker at få E-conomics integrationen opsat.
Derudover har vi forskellige muligheder for opsætning af integrationen.
Vi anbefaler at der oprettes en særskilt konto i kontoplanen til "Websalg", og at der oprettes én kunde for hver betalingsmetode du har har i webshoppen.
Fx Web Dankort = kunde 100, Web Mobilepay = kunde 101 osv
Det vil gøre det lettere at afstemme, da I så har alt websalg samlet ind på een konto, og samtidig kan afstemme en betalingsmetode ad gangen.
Hvis dette ønskes skal følgende sendes med til support@sumostudio.dk:
Kontonummer som i ønsker websalget går ind på.
Kundenr. for hver enkelt betalingsmetode der modtages i webshoppen.
1. Login på jeres e-conomic-konto.
2. Tilgå følgende URL: https://secure.e-conomic.com/secure/api1/requestaccess.aspx?appPublicToken=biiBNRlGTnM1C6ixzvYiT30pJfC82kVgdZ3gS9gY4Ds1
3. Accepter adgang på linket.
4. Gå tilbage til e-conomic, tryk tandhjulsikon, vælg "Alle indstillinger", vælg Udvidelser og Apps.
5. Find SUMO-Order på listen og kopier koden.
6. Mail koden til support@sumostudio.dk med teksten om at I ønsker at få E-conomics integrationen opsat.
Derudover har vi forskellige muligheder for opsætning af integrationen.
Vi anbefaler at der oprettes en særskilt konto i kontoplanen til "Websalg", og at der oprettes én kunde for hver betalingsmetode du har har i webshoppen.
Fx Web Dankort = kunde 100, Web Mobilepay = kunde 101 osv
Det vil gøre det lettere at afstemme, da I så har alt websalg samlet ind på een konto, og samtidig kan afstemme en betalingsmetode ad gangen.
Hvis dette ønskes skal følgende sendes med til support@sumostudio.dk:
Kontonummer som i ønsker websalget går ind på.
Kundenr. for hver enkelt betalingsmetode der modtages i webshoppen.
Andre spørgsmål om Regnskab
- Hvordan er SUMOstudios retningslinjer for abonnement- og trafikafregning?
- Hvordan er SUMOstudios retningslinier for afregning af Quickpay transaktioner?
- Jeg har spørgsmål til fakturaen "Udført arbejde". Vil I forklare?
- Hvorfor skal jeg både betale til Quickpay og til Nets?
- Kan en kundes oplysninger eksporteres fra SUMO?
- I dagsoversigten, vil en returnering/tilbagebetaling påvirke omsætningstallet, eller vil det bare blive et beløb for sig selv på dagen?
- Jeg er blevet faktureret flere gange for samme opgave?
- Jeg ønsker at opsige min aftale. Hvad skal jeg være opmærksom på?