Få Nerd Stuff direkte i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Sumoshop og resten af e-commerce verdenen

Hvordan kan vi hjælpe?

faq.description

Har du brug for hjælp?

Hvorfor bliver mine ændringer på en vare overskrevet dagen efter?
Hvis varerne kommer fra et eksternt ERP- eller POS-system som der er integration til, så vil tilknytninger til kategorier, sektioner og mærker typisk komme fra dette eksterne system. Hvis du har lavet ændringer på varer som dagen efter er blevet overskrevet med de tidligere relationer er det fordi jeres webshop er indstillet til at konvertere altid.

Det betyder, at ved kørslen af alle varer bliver varerne i SUMOshop opdateret med de relationer varen har i det eksterne ERP- eller POS-system. Hvis det eksterne ERP-/POS-system skal være styrende for relationerne, så sørg for at lave ændringer på de enkelte varer i dette system.

Skal disse ting i stedet kunne styres fra backend, så man kan rette den slags uden at det overskrives, så skal det indstilles så disse ting ikke overskrives. Nye varer vil stadig blive oprettet med relationer fra ERP-/POS-systemet. Kontakt support for at ændre denne indstilling.

Se også Hvorfor flytter nogle varer til en forkert kategori, sektion eller mærke hver nat?

Relaterede FAQ's

Har du brug for hjælp?